Beograd, 26.06.2020. - Usled aktuelne epidemiološke situacije koja ukazuje na ponovni rast rizika od zaraze korona virusom, klijentima preporučujemo da u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“ prijavu štete obavljaju bez odlaska u ekspozituru.
U cilju što bolje prevencije, savetujemo da prijavu odštetnog zahteva podnosite putem:
1. web portala za slučajeve autoodgovornosti i autokaska, i to 24/7 putem linka: https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f? p=123:300 ,
2. redovne pošte ili
3. elektronske pošte 24/7 na sledeći način:
Svi zahtevi naših osiguranika i oštećenika će biti uredno obrađeni.
Webshop – klijentima je dostupna online kupovina polisa 24/7 na: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/ za putno osiguranje, pomoć na putu, osiguranje domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari i članova domaćinstva).
Zahtev za ponudu osiguranja – dostupan putem stranice http://mios.rs/kontakt/, pozivanjem našeg Call centra na broj telefona: 011/7152-300 (sa svih mreža) ili slanjem upita na imejl: office@milenijum-osiguranje.rs. Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane prodavaca Milenijum osiguranja.
Ukoliko posećujete neku od ekspozitura Milenijum osiguranja, molimo Vas da poštujete sledeće smernice:
Sve dodatne informacije možete dobiti pozivanjem našeg Call centra u periodu od 08:00-16:00 na broj telefona: 011/7152-300 (sa svih mreža) ili slanjem upita na e-mail office@milenijum-osiguranje.rs