Da biste postavili pitanje, popunite polja na ovoj stranici. Pitajte šta god vas zanima o osiguranju, naknadi štete, premijama, policama, našoj kompaniji… Na sva pitanja odgovoramo u najkraćem mogućem roku.
Svi korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska imaju na raspolaganju naš 24/7 online servis dostupan na linku PRIJAVA ŠTETE.
Sve ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u dva koraka:
Popunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja putem redovne pošte. Adrese ekspozitura možete naći na linku: MREŽA.
Svi zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu biti podneti i realizovani na jedan od tri načina:
Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane Savetnika prodaje Milenijum osiguranja, koji su mobilni i dostupni svima, poštujući principe maksimalne zaštite sopstvenog i tuđeg zdravlja.
Tokom vanrednog stanja, kao i do sada, Savetnici prodaje Milenijum osiguranja stoje na raspolaganju svojim klijentima za sva dodatna pitanja.
Kontakt centar namenjen korisnicima dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja dostupan je 24/7 putem brojeva telefona na kartici osiguranja svakog osiguranika.
Kontakt centar namenjen korisnicima Pomoći na putu dostupan je 24/7 putem telefona 011/36-36-906