Nov 23, 2020

U skladu sa aktuelnim epidemiološkim preporukama Vlade Republike Srbije u kontekstu zaštite od širenja korona virusa, doneta je odluka da šalter za Prijavu šteta privremeno prestaje sa radom počev od utorka, 24. novembra 2020. godine, do normalizacije epidemiološke situacije u zemlji.

Prijava odštetnog zahteva može se podneti isključivo putem: 

    1. Web portala za slučajeve autoodgovornosti i autokaska, i to 24/7 putem linka: https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f?p=123:300 ,

    2. putem redovne pošte ili

    3. putem elektronske pošte 24/7 na sledeći način:

  • Obrazac Zahteva za prijavu štete kao i spisak neophodne dokumentacije, koju treba da priložite uz Zahtev, možete preuzeti na sledećem linku: https://www.mios.rs/strana/prijava-stete.html
  • Popunjene obrasce sa prilozima pošaljite na e-mail adresu za prijavu štete: prijava@milenijum-osiguranje.rs ili na našu poštansku adresu: Milenijum osiguranje ado, Bulevar Milutina Milankovića 3B, 11070 Novi Beograd.

Procena štete biće izvršena izlaskom našeg procenitelja na teren.  Svi zahtevi naših osiguranika i oštećenika će biti uredno obrađeni.

 

Ukoliko posećujete neku od prodajnih lokacija Milenijum osiguranja, ukazujemo Vam da ste u skladu sa Uredbom Vlade dužni da poštujete sledeća pravila:

  • ukupan broj klijenata koji može boraviti u prostoru ograničava se na 2 lica
  • sa zaposlenima i drugim klijentima u prostoriji dužni ste održavati distancu od najmanje 2 metra uz uslov da se u prostoru od 4 kvadratna metra nalazi samo jedno lice
  • izbegavajte fizički kontakt sa drugim licima u prostoriji
  • ukoliko ste prehlađeni, bolesni ili imate povišenu telesnu temperaturu, odložite Vašu posetu ekspozituri za neki drugi dan.

 

Sve dodatne informacije možete dobiti pozivanjem našeg Call centra u periodu od 08:00-16:00 na broj telefona: 011/7152-300 (sa svih mreža) ili slanjem upita na e-mail office@milenijum-osiguranje.rs

Na vrh